Median ja yrityksen vuoropuhelu (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 114ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
49,95
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Yrityksen ja median väliseen suhteeseen liittyy runsaasti jännitteitä. Yritysjohtajan ja toimittajan voi olla vaikea ymmärtää toisiaan, ja osapuolet suhtautuvat helposti toisiinsa varauksellisesti. Hedelmällisen kanssakäymisen kehittyminen edellyttää molempien tavoitteiden ymmärtämistä ja huomioon ottamista.

Yrityksen ja median vuoropuhelun ytimessä ovat käytännön viestintätilanteet, joissa pärjätäkseen yrityksen on tunnettava median toiminnan periaatteet ja tavoitteet. Menestyvässä yrityksessä ymmärretään julkisuuden merkitys ja panostetaan käytännön viestintään ja mediasuhteiden laatuun.

Median ja yrityksen vuoropuhelu avaa yritysjohtajan ja toimittajan välistä vuorovaikutusta käytännön kokemusten kautta. Kirja opastaa ymmärtämään, mitkä asiat ohjaavat median toimintaa ja yritysten viestintää. Teoksen esimerkit havainnollistavat tehokkaasti, kuinka yrityksen ja median välinen vuoropuhelu saadaan toimivaksi.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.