Yrityksen ja median väliseen suhteeseen liittyy runsaasti jännitteitä. Yritysjohtajan ja toimittajan voi olla vaikea ymmärtää toisiaan, ja osapuolet suhtautuvat helposti toisiinsa varauksellisesti. Hedelmällisen kanssakäymisen kehittyminen edellyttää molempien tavoitteiden ymmärtämistä ja huomioon ottamista. Yrityksen ja median vuoropuhelun ytimessä ovat käytännön viestintätilanteet, joissa pärjätäkseen yrityksen on tunnettava median toiminnan periaatteet ja tavoitteet. Menestyvässä yrityksessä ymmärretään julkisuuden merkitys ja panostetaan käytännön viestintään ja mediasuhteiden laatuun. Median ja yrityksen vuoropuhelu avaa yritysjohtajan ja toimittajan välistä vuorovaikutusta käytännön kokemusten kautta. Kirja opastaa ymmärtämään, mitkä asiat ohjaavat median toimintaa ja yritysten viestintää. Teoksen esimerkit havainnollistavat tehokkaasti, kuinka yrityksen ja median välinen vuoropuhelu saadaan toimivaksi.
Median ja yrityksen vuoropuhelu
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.