Media urheilun tulkkina ja tekijänä (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 111ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
24,98
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Huippu-urheiluviihteen entistä ammattimaisempi tuotanto tarjoaa yleisölle värikkäitä tarinoita ja suuria elämyksiä. Samalla myös urheilumedian merkitys on kasvanut. Tutkimusraportissa Media urheilun tulkkina ja tekijänä jäljitetään suomalaisten urheilutoimittajien näkemyksiä urheilusta ja laajemminkin liikuntakulttuurista. Tutkimuksessa on saatu vahvoja viitteitä siitä, että eriytynyttä urheilua vastaa myös eriytynyt urheilumedia.

Media urheilun tulkkina ja tekijänä on laajan urheiluetiikan tutkimushankkeen kolmas raportti. Tutkimus on tehty yhdessä Suomen Urheilutoimittajain liiton kanssa. Aiemmin ilmestyneet tutkimukset ovat Urheilun julkisuuskuva (2004) ja Urheilun sponsorointi Suomessa (2007). Lisäksi tutkimustuloksia suomalaisen liikuntakulttuurin nykytilasta on esitelty lukuisissa artikkeleissa ja kongresseissa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.