Siirry suoraan sisältöön

Liiketoiminnan laajentumista tarkastellaan yrityksen verkostoitumisen välineeksi valitseman franchising-toiminnan kautta kohteena erityisesti verkostoitumisprosessin rakennusvaiheet ja niiden yhteydessä esiin nousevat oikeudelliset kysymykset. Tutkimus on suoritettu case-tutkimuksena, ja näkökulma on pyritty pitämään franchising-konseptin rakentamisessa. Keskeiset esiin nousevat seikat ovat franchising-toimintaan liittyvät juridiset seikat, incoming-toiminnan erityiskysymykset sekä tärkeimmät verkostoitumisen rakenne-elementit. Näiden kautta tutkimuksessa painotetaan kestävää kehitystä yhtenä incoming-toiminnan jatkuvuuden kulmakivistä. Huomionarvoisiksi muodostuvat myös toimivat verkoston rakenne-elementit: avoimuus, niin sanotut reilun pelin periaatteet ja kestävä kehitys.

Matkailun liiketoimintaverkosto - franchising verkostoitumisen instrumenttina

40,85 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.