Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle (Pehmeäkantinen kirja)

Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle is rated 4.0 out of 5 by 1.
Rated 4 out of 5 by from Suosittelen Hyvä kirja tämän hetken markkinoinnin perusasioista. Yllättävän kattava.
Date published: 2014-04-11
  • y_2019, m_7, d_22, h_23
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.13
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_fi_FI, sid_B9789522024633, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_prisma-fi
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 120ms
  • REVIEWS, PRODUCT
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
21,57

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Mitä jokaisen yrittäjän tulee tietää markkinoinnista. Parhaimmillaan markkinoinnilla voi mahdollistaa sen, että tuote käy kaupaksi myyjästä huolimatta.

Mitä kaikkea markkinointi oikeastaan on ja mitä menestyminen nyt ja tulevaisuudessa vaatii? Tekemällä jo muutaman keskeisen asian kilpailijoitaan paremmin, on yrityksellä vielä tänä päivänä mahdollisuus erottua edukseen. Mutta miten varmistaa menestymisen myös tulevaisuudessa ja koko ajan digitalisoituvammassa maailmassa? Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle on jokaisen yrittäjän käytännönläheinen työkalu liiketoimintansa kehittämiseen. Se auttaa niin aloittelevaa kuin kokenuttakin yrittäjää kirkastamaan liikeideaansa ja ohjaamaan yrityksensä jokapäiväistä toimintaa kilpailukykyisemmäksi ja houkuttelevammaksi. "Tiivis ja nopealukuinen käsikirja kiireisellekin yrittäjälle." Juha Wikströmillä on lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnista ja brändeistä. Hän on toiminut mm. markkinointitutkijana, copywriterina, luovana johtajana ja strategina. Tällä hetkellä Juha Wikström toimii brändistrategina puoliksi omistamassaan Oy Långstrump Ab:ssa.
EAN 9789522024633

Ominaisuudet

Asiasana asiakaslähtöisyys, liiketoiminta, markkinointi, myynti, oppaat (teokset), yrittäjyys, yrittäjät, yritystoiminta
ISBN-13 9789522024633
YKL 69.3
Julkaisupäivä 2013
Julkaisuvuosi 2013
Kustantaja Myllylahti
Tekijä, kirjoittaja Wikström, Juha
Sivumäärä 238
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›