Markkinoinnin etiikka käytännössä (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 169ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
78,50
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Kirja käsittelee markkinoinnin hyvää tapaa. Teoksessa kerrotaan, millä perusteella mainoksia arvioidaan ja mitä tulisi ottaa huomioon, kun mainosta suunnitellaan. Teoksessa käsitellään muun muassa lapsille sopimatonta markkinointia, syrjiviä mainoksia ja väkivallan kuvaamista mainoksissa. Kirjassa on runsaasti oikeustapauksia. Kaikki mainonnan eettisen neuvoston olennaiset oikeustapaukset ovat kuvineen tässä teoksessa.

Kirjassa käsitellään myös tiettyjen yksittäisten toimialojen (lääkkeet, alkoholi, tupakka, kosmetiikka ja autot) markkinointisäännöksiä sekä oikeuskäytäntöä. Lisäksi kirjassa kuvataan markkinoinnin valvontajärjestelmät eri toimialoilla ja kerrotaan muuttuneen mediaympäristön mukanaan tuomista uusista markkinointimahdollisuuksista. Jokaisen luvun lopussa on oppimista tehostava tiivistelmä olennaisista asioista.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.