Markkinoinnin avaimet - 80 konseptia menestykseen (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 151ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
34,79

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
On vain yksi nimi markkinoinnissa - Philip Kotler. Tämä kirja saattaa olla hänen parhaansa, sillä
kirjaan on tiivistetty kaikki olennaiset näkemykset markkinoinnista.
Markkinoinnin avaimet käsittelee ja tutkii kaikkein tärkeimpiä konsepteja, joita markkinoijat sekä
yritysjohtajat tarvitsevat tulevaisuudessa pärjätäkseen kilpailussa. Innostavasti ja viimeisimpiä
suuntauksia tarjoten kirja käsittelee mm. brandausta, luovuutta, crm:ää, tietokantamarkkinointia,
erilaistamista, innovointia, positioimista ja segmentointia. Kirjan pitäisi kuulua jokaisen päällikön ja
johtajan käsikirjastoon.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus S-ryhmän myymälään tai Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.