M&A as a Strategic Option (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 225ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
50,84
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Globaalissa, nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä yrityksille on olennaista löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia säilyttääkseen ja lisätäkseen kilpailukykyään. Yritysosto on entistä laajemmin käytetty keino uuden liiketoiminnan luomiseen. Esimerkiksi teknologia- ja tuotantoyritykset etsivät uusia kasvumahdollisuuksia palveluista ja kypsillä aloilla toimivat yritykset suuntautuvat uusille markkinoille, jotka sopivat niiden tulevaisuuden strategioihin. Yritykset myös hankkivat innovaatioita täydentämään tai korvaamaan niiden omaa T&K-toimintaa.

Uuden liiketoiminnan luonti on haasteellista. Entistä vaativampi tilanne on, kun siihen liittyy yritysosto.

Kirjan tavoitteena on tarjota tietoa ja näkemyksiä uuden liiketoiminnan luonnista yritysostojen avulla
-Kuinka tukea strategista suunnittelua ja päätöksentekoa?
-Kuinka liittää epävarmuuden käsittely suunnitteluprosessiin?
-Kuinka kehittää strategista näkemystä yritysostoista ja niiden toteutuksesta?
-Kuinka integroida uudet liiketoimintamahdollisuudet menestyksellisesti?

ja käytännöllisiä menetelmiä ja työkaluja
-liiketoimintamahdollisuuksien evaluointiin
-yrityshankinnan riskien ja mahdollisuuksien arviointiin
-integroinnin toteuttamiseen.

Kirja on tarkoitettu yritysjohdolle ja muille henkilöille, jotka ovat mukana strategian ja liiketoiminnan kehittämisessä, investointien suunnittelussa ja yritysostotilanteissa (M&A).

This book is supporting companies in their aim to create new business through mergers and acquisitions (M&A). The strategy-oriented book provides insights and tools from the recognition of a new business creation opportunity to its implementation through M&A.

The book generates new information and new insights into new business creation through mergers and acquisitions:

-How to support strategic planning and decision-making related to new business creation
-How to incorporate uncertainty into the planning processes
-How to view M&A from a strategic perspective
-How to implement M&A
-How to integrate new business opportunities successfully.

In addition, the book introduces methods and tools to support the management of new business creation through M&A in practice:

-A tool for Business Opportunity Evaluation
-A tool for M&A Risk and Opportunity Analysis
-A tool for Integration Task Tool
The book is aimed at all managers and people involved in strategy and business development, investment planning and the M&A process, from business-unit to board level. It gives strategic insights on both the corporate and the business-unit level, and offers tools for M&A teams and managers involved in the concrete integration work.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.