Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Leevi muuttaa kaupunkiin ja häntä kiusataan koulussa. Kerran koulumatkalla hän törmää Leonoraan, Albaniasta tulleeseen tyttöön, joka myös on joutunut poikajoukon takaa-ajamaksi. Yhdessä ystävykset keksivät keinon, miten selvitä kiusaajista. Kirja on selkomukautettu Kari Levolan samannimisestä nuortenkirjasta. Kirjat ilmestyvät samanaikaisesti. Vauhdikkaan kuvituksen on toteuttanut Väinö Heinonen.

Levola, Leevi ja Leonora (selkokielinen)

Asiakasomistajahinta
13,73 €

Normaalihinta 16,15 €

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.