Leevi ja Leonora (selkokielinen) (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 117ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
13,38
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Leevi muuttaa kaupunkiin ja häntä kiusataan koulussa. Kerran koulumatkalla hän törmää Leonoraan, Albaniasta tulleeseen tyttöön, joka myös on joutunut poikajoukon takaa-ajamaksi. Yhdessä ystävykset keksivät keinon, miten selvitä kiusaajista.

Kirja on selkomukautettu Kari Levolan samannimisestä nuortenkirjasta. Kirjat ilmestyvät samanaikaisesti. Vauhdikkaan kuvituksen on toteuttanut Väinö Heinonen.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.