Leevi ja Leonora (selkokielinen) (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 167ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
13,38

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Leevi muuttaa kaupunkiin ja häntä kiusataan koulussa. Kerran koulumatkalla hän törmää Leonoraan, Albaniasta tulleeseen tyttöön, joka myös on joutunut poikajoukon takaa-ajamaksi. Yhdessä ystävykset keksivät keinon, miten selvitä kiusaajista.

Kirja on selkomukautettu Kari Levolan samannimisestä nuortenkirjasta. Kirjat ilmestyvät samanaikaisesti. Vauhdikkaan kuvituksen on toteuttanut Väinö Heinonen.

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.