Markkinoinnin strategiset tavoitteet ja suunnitelmat luovat pohjan lean-ohjelmalle sekä sen tulosten hyödyntämiselle markkinoilla. Lean tukee yrityksen pyrkimyksiä hankkia kilpailuetuja markkinoilla ja pitää asiakkaat tyytyväisinä. "Kehitämme myyntiprosessimme sellaisiksi, jotka riittävän aikaisessa vaiheessa, riittävän nopeasti ja riittävällä luotettavuudella keräävät markkinoilta tarpeelliset tiedot yrityksen ja sen eri toimintojen käyttöön." Voitte arvioida omia markkinoinnin kehittämisen periaatteita, toimivuutta ja tuloksia sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin sekä tunnistaa kehittämistarpeita ja kehittämismahdollisuuksia.
- Tuotekoodi
- 9789522202925
- Paino (kg)
- 0.163
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Lean - Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.