Lasten mediabarometri 2013 (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 116ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
9,81
Saatavuus:

Toimitusaika 7 - 22 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Vuoden 2013 Lasten mediabarometri. 0-8-vuotiaiden mediankäyttö ja sen muutokset vuodesta 2010 -tutkimus luo kokonaiskuvan alle kouluikäisten ja juuri koulun aloittaneiden lasten mediankäyttötavoista ja niissä 2010-luvulla tapahtuneista muutoksista. Tutkimus toteutettiin lasten vanhemmille suunnattuna kyselynä, ja se tarkastelee saman ikäryhmän mediankäyttöä kuin vuoden 2010 vastaava tutkimus.

Suuri muutos lasten mediankäytössä liittyy teknologian kehitykseen. Sisällöllisesti lapset ovat edelleen kiinnostuneita hyvin samankaltaisista asioista kuin ennenkin, mutta näitä sisältöjä käytetään eri välineillä kuin aiemmin. Internet ja digitaaliset pelit ovat nykyään osa kaikkein pienimpienkin lasten elämää.

Muuttunut mediamaailma on haaste myös mediakasvatukselle: kun mediankäyttö aloitetaan jo vauvaiässä, mediakasvatukselle on tarvetta jo paljon ennen koulun alkua. Se pitäisikin saada osaksi varhaiskasvatusta, ja myös vanhempia pitäisi tukea kotien mediakasvatuksessa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.