Lapsiin ja nuoriin kohdistuva mainonta ja markkinointi on tarkkaan säänneltyä. Rajanveto asiallisen ja kyseenalaisen markkinoinnin välillä on usein vaikeaa. Käytettävissä on lukuisia viranomaisten ohjeistuksia ja tulkintoja toimenpiteiden soveltuvuudesta. Internet, mobiilisovellukset ja pelit ovat tuoneet perinteisten mainoskanavien rinnalle omat erityispiirteensä. Mainostajien Liitto julkaisee maaliskuussa 2012 lapsiin kohdistuvan markkinoinnin oppaan, jonka tavoitteena on helpottaa markkinointitoimenpiteiden suunnittelua. Muistilistat ja caset tekevät oppaasta käytännöllisen työvälineen niin markkinoijille kuin markkinointiviestinnän suunnittelijoillekin.
Koho, Lapset ja markkinointi
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.