Kunnioita asiakasta, lisää luottamusta (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 112ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
57,89
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Menestyvä yritys huomioi toiminnassaan paitsi lain säännökset myös ihmisten todellisen käyttäytymisen. Asiakkaansa huomioiva yritys saa aina vähemmän reklamaatioita ja sen asiakasuskollisuus kasvaa.

Avartavassa kirjassa kerrotaan, kuinka kuluttaja todella käyttäytyy, mitkä tekijät ohjaavat käyttäytymistä ja miten yritys voi sovittaa toiminnassaan yhteen lainsäädännön ja todellisen kuluttajakäyttäytymisen.

Teoksessa kumotaan useita yleisiä harhaluuloja ja annetaan konkreettisia ohjeita mm. hyvään asiakaspalveluun, sopimusehtoihin sekä vikatilanteista ja uudistuksista viestimiseen. Kirja sisältää havainnollisia tarkistuslistoja.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.