Kriisiviestintä digitaalisessa julkisuudessa (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 110ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
34,79
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Nykypäivän digitaalisessa viestinnässä äkilliset ja odottamattomat kriisitilanteet tempaisevat organisaation rajun viestintäpaineen alle.

Nämä tilanteet vaativat nopeaa, mutta vakaata reagointia. Kirja tarjoaa ratkaisuja ja välineitä viestinnän ammattilaisille, kun he luovivat mediamurroksen ja digitaalisen julkisuuden ristiaallokossa.

Organisaatiot eivät enää voi ohittaa sosiaalisen median merkitystä kriiseissä; se voi olla uhka mutta myös suuri mahdollisuus.

Sosiaalinen media on osa arkea, se on täällä ja sen kanssa on tultava toimeen. Kriisit ovat myös tulikoe, jossa testataan sisäinen viestintä. "Kriisiviestintä digitaalisessa julkisuudessa" on vastaus näihin haasteisiin.

Lilly Korpiola on mediatutkija ja viestinnän valmentaja, jonka erikoisosaamista ovat johtamis-, kriisi- ja strateginen viestintä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.