Kaupunkibrändi: paikan markkinoinnin teoriaa ja käytäntöä (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 212ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
27,01
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Voiko kaupunki yritysten tavoin kehittää itsestään brändin, joka oikein hoidettuna muodostuu paikan keskeiseksi menestystekijäksi? Kokenut paikan markkinoinnin tutkija, tekniikan tohtori, kauppatieteiden maisteri Seppo Rainisto selvittää, missä määrin yritysten pitkään hyödyntämä markkinoinnin ja merkkituotteistamisen teoria on käyttökelpoinen kaupungin kehittämisessä. Laadullisen tutkimuksen tapausesimerkkeinä ovat Lahden seutu ja Helsingin seudun kansainvälisen markkinoinnin toteutus ( Helsinki Region Marketing Oy) ennen Greater Helsinki Promotion Oy:n toiminnan käynnistämistä.

Rainiston teos soveltuu erinomaisesti kuntien ja kaupunkien markkinoinnista, brändäyksestä tai elinkeinostrategian kehittämisestä kiinnostuneille alan ammattilaisille ja korkeakouluopiskelijoille. Teos pohjautuu Seppo Rainiston väitöskirjaa edeltäneeseen lisensiaatin tutkimukseen Teknillisessä korkeakoulussa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.