Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Kauppa on yksi maailman suurimmista liiketoiminnan alueista. Professori, KTT Hannu Kuuselan ja vuorineuvos, TTT Kari Neilimon kirjassa katsotaan kaupan sisälle ja tarkastellaan kaupan ja sen kumppaneiden välistä yhteistyötä. Millaista strategista osaamista menestyminen globaaleilla markkinoilla edellyttää? Miten kaupan kannattaa hallita ja kehittää yhteistyöverkostojaan? Miten arvoketjulla luodaan kilpailuetua? Mitkä ovat asiakasarvon, monikanavaisuuden, vastuullisuuden, eriytyneen asiakaskunnan ja sähköisen kaupankäynnin roolit kaupan menestymisessä? Vastauksia näihin kysymyksiin konkretisoivat lukuisat käytännön esimerkit. Kirja soveltuu kaupan alan ammattilaisille, alaa seuraaville virkamiehille sekä oppikirjaksi korkeakouluihin ja muuhun kaupan alan koulutukseen.

Kaupan strategiaosaaminen

Asiakasomistajahinta
44,46 €

Normaalihinta 52,30 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.