Kaupan strategiaosaaminen (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 201ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
49,06
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Kauppa on yksi maailman suurimmista liiketoiminnan alueista. Professori, KTT Hannu Kuuselan ja vuorineuvos, TTT Kari Neilimon kirjassa katsotaan kaupan sisälle ja tarkastellaan kaupan ja sen kumppaneiden välistä yhteistyötä.

Millaista strategista osaamista menestyminen globaaleilla markkinoilla edellyttää? Miten kaupan kannattaa hallita ja kehittää yhteistyöverkostojaan? Miten arvoketjulla luodaan kilpailuetua? Mitkä ovat asiakasarvon, monikanavaisuuden, vastuullisuuden, eriytyneen asiakaskunnan ja sähköisen kaupankäynnin roolit kaupan menestymisessä? Vastauksia näihin kysymyksiin konkretisoivat lukuisat käytännön esimerkit.

Kirja soveltuu kaupan alan ammattilaisille, alaa seuraaville virkamiehille sekä oppikirjaksi korkeakouluihin ja muuhun kaupan alan koulutukseen.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.