Internet selkokielellä (Kierreselkäinen)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 163ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
38,57
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Kirja kertoo monipuolisesti internetin hyödyistä ja haitoista. Löydät kirjasta lähes 100 erilaista linkkivinkkiä. Niiden avulla opit hyödyntämään internetiä. Opit esimerkiksi etsimään tietoa, käyttämään verkkopankkia, selaamaan verkkolehtiä sekä keskustelemaan Chatissa. Kirjasta löydät tietoa myös karttapalveluista, blogeista, nettiradiosta sekä nettietiketistä. Kirjan ohjeet on kirjoitettu Internet Explorer 7 -ohjelmalle.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.