Imagon ja maineen vaikutus potentiaalisten opiskelijoiden yliopistoon hakeutumisaikomukseen (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 111ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
45,46
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Itä-Suomen yliopistossa tarkastettava väitöstutkimus osoittaa, että normatiivisten viiteryhmien kuten opettajien, perheenjäsenten ja tuttavien suositukset vaikuttavat yliopiston mainetta ja imagoa enemmän abiturienttien yliopistoon hakeutumiseen. Kauppatieteiden lisensiaatti Sasu Tuominen tutki markkinoinnin alan väitöstutkimuksessaan imagon ja maineen vaikutusta yliopiston valintaan. Tuomisen mukaan imago ja maine on nähty keskeisinä voimavaroina erityisesti liiketaloudellisesti toimivissa organisaatioissa, mutta yliopistosektorilla teema on jäänyt vähemmälle huomiolle. Väitöstutkimus on ajankohtainen, koska yliopistot kilpailevat jo nyt hyvistä opiskelijoista.

Tutkimuksessa mitattiin, miten yliopiston imagoon ja maineeseen sekä paikkakunnan imagoon perustuva asenne vaikuttavat abiturienttien valintoihin. Lisäksi tarkasteltiin, mitä vaikutusta opettajilla, perheenjäsenillä ja tuttavilla sekä yksilön omilla kyvyillä oli abiturienttien aikomuksiin hakeutua yliopistoon.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.