Hugin Florum kahvinkeitin, musta

Hugin Florum kahvinkeitin, musta

Tilapäisesti loppu
Toimitustavat:
Lisää toivelistalle › Lisää tuotevertailuun ›
Rated 2,9 out of 5 by 9 reviewers.
Rated 4 out of 5 by Hyvä kahvinkeitin Kahvinkeitin ollut käytössäni nyt n. 6kk. Keitin on toiminut päivittäisessä käytössäni hyvin. Myös ajastin ei ole koskaan pettänyt. Olen käyttänyt keitintä kestosuodattimen kanssa koko sen ajan kun se minulla on ollut. Mielestäni kestosuodattimen kanssa kahvi vaatii huomattavasti enemmän puruja, kuin suodatinpussin kanssa, mutta onneksi kestosuodattimen voi tässä mallissa vaihtaa suodatinpussiin ilman ongelmia. Plussaa: - irroitettava vesisäiliö - ajastin - automaattinen virrankatkaisu (30min) Miinusta: - kestosuodatin suodattaa kahvia hieman heikommin kuin suodatinpussi. - suodatinosassa normaalia enemmän eri osia, joten vaatii putsausta useammin. 19. kesäkuuta 2016
Rated 5 out of 5 by Hugin Florum Kahvinkeitin Olen todella tyytyväinen Hugin Florum kahvinkeittimeen. Edullinen hinta, ja hyvä laatu. Keittää tarpeeksi kuumaa kahvia, mikä minun mielestä on yksi kaikkien tärkeimmistä kriteereistä kahvinkeitintä valittaessa. 18. huhtikuuta 2016
Rated 4 out of 5 by Edullinen ja hyvä pieniin talouksiin Hinta-laatusuhde kohdallaan. 17. helmikuuta 2016
Rated 1 out of 5 by huono Aijemmat jo kertoivat kaiken olennaisen. suodatinpussisäiliön irroitus taitolaji ja väkisin siinä liruttaa kahvit pitkin pöytiä. Sama säiliö myös aukeilee välillä itsekseen.. Oikein odotan että hajoaa, jotta pääsisi kaupan joskus purkamaan. 31. joulukuuta 2015
Rated 1 out of 5 by Hintaansa nähden ok.En ostaisi Vesisäiliön läppä aukeaa väärään suuntaan joten vettä laittaessa on läppä tiellä. Suodatinpussikotelo pitää repiä auki koska ei ole avausnappia yms . Suodatinkotelo ottaa kiinni jostain yläosasta avattaessa ja suljettaessa. Keitin sammuttaa itsensä todella nopeasti = kylmää kahvia . Raivostuttavia suunnittelu ja valmistusvirheitä. En ostaisi,mutta kun lahjaksi sain niin tulipahan koettua kuinka huono ja epäkäytännöllinen voi kahvinkeitin olla. 28. joulukuuta 2015
Rated 1 out of 5 by surkeaa laatua Ei oikein kestä päivittäistä käyttöä. Takuuaika vielä voimassa, vaihdettu jo kaksi kertaa uuteen. Nyt pyysin kaupan purkua ja en todellakaan osta tilalle Huginin keitintä. Ihan hyvä muuten mutta todella ikävää aamulla huomata että laite vaan napsuttelee eikä mitään tapahdu kun kahvia koittaa keittää. 25. marraskuuta 2015
Rated 1 out of 5 by Toimi kokonaista 4kk! Irroitettava vesisäiliö on näppärä. Turhia nappeja löytyy ja näyttökin on tarpeeton. Vähällä purumäärällä suodatin pettää suht helposti eikä suodatinsuppilokaan ole kätevimmästä päästä. Hinta-laatusuhteeltaan ihan kelpo keitin ajan jonka toimi. Tätä nykyajan roskaa on jo jotenkin tottunut kiikuttamaan takaisin kauppaan ennen takuuajan umpeutumista. 6. maaliskuuta 2015
Rated 4 out of 5 by ihan hyvä keitin.. Hieman vain outoa kun on päällä niin lyhyen ajan. 8. joulukuuta 2014
  • 2016-09-23 T10:33:08.920-05:00
  • bvseo_lps, prod_bvrr, vn_prr_5.6
  • cp-1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_9, tr_9
  • loc_en_US, sid_00020939631, prod, sort_default

Hugin Florum -kahvinkeitin

- tilavuus 1,25 litraa
- 4-10 kupilliselle
- automaattinen virrankatkaisu
- irrotettava vesisäiliö
- ajastustoiminto
- tippalukko
- kestosuodatin
- konepestävät osat
- teho 1000 W

Ominaisuudet

EAN 6412987273096
Teho (W) 1000
Kuppimäärä 4-10 kuppia
Mallisto Hugin
Materiaali Muovi
Malli CM-921T-B
Takuu TAKUU 3 VUOTTA/GARANTI 3 ÅR
Muut toiminnot ja ominaisuudet Automaattinen virrankatkaisu, irrotettava vesisäiliö, ajastustoiminto, tippalukko, kestosuodatin, konepestävät osat.
Tyyppi Kahvinkeittimet
Irrotettava vesisäiliö Kyllä
Ajastin Kyllä
Automaattinen virrankatkaisu Kyllä
Korkeus (cm) 33.5
Leveys (cm) 19.6
Paino (kg) 2.4
Syvyys (cm) 26

Takuu ja huolto

Kaikilla tuotteilla on Suomen lain säädännön mukaisesti vähintään vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja vaihtelee tuoteryhmittäin. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai vikaa, tarkistathan alla olevan listauksen avulla kuinka kyseisen tuotteen kanssa tulisi toimia. Tavoitteenamme on saada asiakkaalle mahdollisimman nopeasti apua viallisen tuotteen kanssa, joten suosittelemme ensisijaisesti asiakasta olemaan itse yhteydessä huoltoon. Näin asiakas saa suoraan tietoa huollon arvioidusta kestosta, huollon etenemisestä ja muista siihen johtuvista asioista. Asiakasta lähimmän huollon löydät valmistajan kotisivuilta. Asiakas voi aina halutessaan toimittaa tuotteen myös verkkokaupan kautta huoltoon.
Yksityiskohtaisemmat ohjeistukset takuu ja huoltotoimenpiteisiin tuoteryhmittäin löydät alla olevasta linkistä

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Info Care.

Asennukset tehdään arkisin klo 9 – 21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista InfoCare laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja InfoCare laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >


Huom. Prisma verkkokauppa ei toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Nouto myymälästä
Toimituskulut 2,95 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmainen toimitus myymälän noutopisteeseen yli 65 € ostoista. Huomioithan että kaikissa S-ryhmän myymälöissä ei välttämättä ole noutomahdollisuutta.
Huom! Myymälänouto ei
ole aina mahdollinen isoille tuotteille. Esim. kuntokeskukset ja
vastaavat. Myymälänouto toimituksen maksimimitat
80 cm x 180 cm x 80 cm & 35 kg.
Saapuneesta paketista ilmoitetaan tekstiviestillä.
Nouto Postin pakettiautomaatista
Toimituskulut 2,95 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmainen toimitus S-ryhmän myymälässä olevaan
postin pakettiautomaattiin yli 65 € ostoista. Huomaathan että kaikissa S-ryhmän myymälöissä ei välttämättä ole automaattia. Pakettiautomaatti paketin maksimimitat 60 cm x 36 cm x 60 cm. Suuret tilaukset toimitetaan vain kotiinkuljetuksena. Saapuneesta paketista ilmoitetaan tekstiviestillä.
Kirje kotiin
Toimituskulut 2,95 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Toimitus kirjeenä haluttuun postiosoitteeseen.
Jos kirje ei mahdu postilaatikkoon, se toimitetaan
lähimpään postiin ja siitä jätetään ilmoitus.
Jos haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseen, voit
syöttää toisen toimitusosoitteen.
Paketti postiin
Toimituskulut 6,90 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Toimitus lähimpään Postiin.
Saapuneesta paketista ilmoitetaan tekstiviestillä,
sähköpostilla tai postilla.
Jos haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteen Postiin,
voit syöttää toisen toimitusosoitteen.
Paketti kotiin
Toimituskulut 9,90 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Toimitus haluttuun postiosoitteeseen.
Osoitteiseen pitää olla kiinteä tieyhteys.
Kuljetuksen ajankohta sovitaan puhelimitse.
Jos haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseen, voit
syöttää toisen toimitusosoitteen.
Kuljetus kotiin
(suuret tuotteet)

Toimituskulut 49,00 €
Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Kaikki suuret yli 35 kilon tuotteet toimitetaan aina vain kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetettavia tuoteita verkkokaupassa ovat myös kaikki tilavuuspainoltaan suuret tuotteet kuten isot matot, kuntoilulaitteet ja vastaavat.
Osoitteeseen pitää olla kiinteä tieyhteys.
Kuljetuksen ajankohta sovitaan puhelimitse.

Maksutavat

Prisman verkkokaupassa voi maksaa tilauksen yleisimmillä luotto- ja maksukorteilla, pankkitunnuksilla, osamaksulla tai laskulla.

Maksukortit:

Visa, Visa Electron, Mastercard.

Verkkopankit:

S-Pankki, Nordea, Osuuspankki, Aktia ja Paikallisosuuspankit, Ålandsbanken, Handelsbanken, Danske Bank ja LähiTapiola.

Osamaksu tai lasku:

S-verkkokauppatili.

Maksaminen tapahtuu aina turvallista, SSL-salattua yhteyttä käyttäen.


Korttimaksu

Jos käytössäsi on maksu- (Debit) tai luotto- (Credit) kortilla, voit maksaa verkossa tehdyt ostokset suoraan tililtä, tai korttiin liitetyltä luottotililtä. Maksettaessa Credit kortilla, annetaan korttinumeroksi kortin etupuolella oleva 16 merkkiä pitkä numerosarja. Verkkomaksamisessa käytetty 3 merkkiä pitkä tarkistusluku eli CVV2-luku, löytyy kortin kääntöpuolelta nimikirjoitusalueen oikealta puolelta. Maksaessasi Debit tai Credit & Debit ominaisuuksilla varustetulla kortilla, on käytettävä kortin kääntöpuolen vasemmasta alakulmasta löytyvää numerosarjaa. Ensimmäiset 16 numeroa toimivat korttinumerona ja kolme viimeistä toimivat tarkistuslukuna.

Visa, Visa Debit & Electron

Visa-luottokortilla voi maksaa joko suoraan pankkitililtä, maksuaikaa tai luotto-ominaisuutta käyttäen. Visa Debit on maksukortti, jolla tehty maksu veloitetaan suoraan asiakkaan pankkitililtä. Ostohetkellä tehdään automaattinen katetarkistus ja -varaus asiakkaan tililtä. Huomaa, että Visa Debit kortin verkkomaksuominaisuus tulee aktivoida erikseen kortinmyöntäjä pankissa. Tilauksen maksuvaiheessa siirryt oman pankkisi suojattuun Internet-palveluun, jossa ostos varmennetaan verkkopankkitunnuksilla. (Verified by Visa)

MasterCard

MasterCard kortilla voi maksaa joko suoraan pankkitililtä, maksuaikaa tai luotto-ominaisuutta käyttäen. MasterCard verkkomaksuissa käytetään pankkien kanssa kehitettyä SecureCode (MCSC) palvelua, joka on maksamisen turvallisuutta parantava palvelu. Palvelun avulla kaupan osapuolet voidaan todentaa luotettavasti.

S-Etukortti Visa Credit/Debit

S-Etukortti Visa Credit/Debit on yhdistelmäkortti, jolla saat tarvittaessa maksuaikaa ostoksillesi. Halutessasi voit käyttää kortin edullista luottoa tai maksaa ostokset suoraan käyttötililtä. Kortissa on maksuton Verified by Visa -palvelu turvallisiin verkko-ostoksiin. Maksaessasi S-Etukortti Visalla saat Bonuksen lisäksi 0,5 % maksutapaetua S-ryhmän toimipaikoissa tekemistäsi ostoksista. Voit hakea S-Etukortti Visa Credit/Debit -korttia S-Pankin asiakaspalvelupisteissä, soittamalla puhelinpalveluun tai verkkopankissa. Lue lisää S-Etukortti Visasta www.s-pankki.fi/visa

Pankkimaksu

Pankkitunnuksilla maksettaessa maksu veloitetaan verkkokauppaostosten yhteydessä tililtä heti. Palaamalla takaisin verkkokaupan sivuille maksun suorittamisen jälkeen, tieto maksusta ja tehdystä tilauksesta välittyy kauppiaalle. Verkkomaksua varten tarvitset oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja avainlukukortin. Pyydä tarvittaessa apua oman pankkisi asiakaspalvelusta. Verkkomaksu on ostajalle maksuton. Muista että maksaessasi tilauksen S-Pankin tunnuksilla, saat lisäksi 0,5 % maksutapaetua!

S-Pankki
Nordea
Osuuspankki Aktia ja Paikallisosuuspankit
Ålandsbanken, Handelsbanken
Danske Bank
LähiTapiola
Lasku / Osamaksu

S-verkkokauppatili

Prisma verkkokauppa tarjoaa yhteistyössä Collector Credit Ab:n kanssa mahdollisuuden asiakasomistajille maksaa tilauksen laskulla tai osamaksulla. Laskulla maksettaessa saat jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa! Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa sen pienempiin osiin. Pienin maksettava summa on merkitty laskuun. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä. Osamaksukauppaa varten varten tulee asiakkaan tunnistautua asiakasomistajaksi.

Lisätietoa laskulla / osamaksulla maksamisesta »

Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.
Sivun alkuun