Global Competitiveness - Part 4: Planning the Development Program: Rauma Oy (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 115ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
26,74

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Olin ottanut tehtäväkseni aktivoida kehittämistoimintaa Rauma-ryhmässä. Sitä ei minulle varsinaisesti annettu mutta uskoin sillä parhaiten edistäväni yhtiön tavoitteita.

Omiin yritysjohdon, kehittämisen ja kouluttamisen kokemuksilla olin suunnitellut ohjelmalle rungon, sisällön sekä tarvittavan aineiston ohjelman myymiseksi sekä Rauman johdolle. Samaa aineistoa käytettiin myös kouluttajien valintaan, tavoitteiden esittämiseen ja koulutusohjelman moduulien suunnitteluun.

Kirja kertoo, miten Rauman johdon tekemä päätös kerrottiin toimialojen johtajille ja yksikköjen johtoryhmille sekä miten otettiin selville ohjelman tarpeet ja mahdollisuudet sekä heidän kiinnostuksensa ohjelman toteuttamiseen. Tutkimus tehtiin myös siten, että siihen osallistuminen myös sitoutti tulevia ohjelmaan osallistujia.

Kirja esittää, mitä aineistoa kehitettiin ja käytettiin sekä valmentajien että ohjelmaan osallistuvien käyttöön. Se kuvaa, miten sitoutumista lisättiin myös sillä, että esimerkkeinä käytettiin ryhmän omia onnistuneita kehittämisohjelmia, josta myös muut voivat oppia.

Kirja kertoo, millä perusteella ohjelman kouluttajat valittiin sekä miten yhteistyö kouluttajien keskenään sekä vastuuhenkilöiden ja Rauman toimialojen kanssa organisoitiin. Se esittää sekä valmentamisen periaatteita että käytäntöjä kolmessa moduulissa.

Se myös esittää, miten ohjelman tavoite Global Innovation and Learning toteutuivat koko ohjelman ajan. Kirjassa esitetään, miten projektien ja sen ryhmien avulla varmistettiin se, opitut siirtyivät myös käytäntöön.
Englanniksi
EAN 9789522284174

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2016
Kustantaja Benchmarking
Tekijä, kirjoittaja Tuominen, Kari
Sivumäärä 160
ISBN-13 9789522284174
Julkaisuvuosi 2016
YKL 69.11
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää
Kirjan kieli englanti

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›