Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Markkinointi on murroksessa. Internetin, verkkomainonnan, sähköpostin ja mobiilin käyttö ovat rajussa kasvussa. Uusia markkinointikanavia uudenlaisia päätelaitteita, älytuotteita ja hybridimedioita kehittyy nopeasti. Asiakkaat liikkuvat digitaalisessa ympäristössä enemmän kuin uskommekaan ja käyttävät kanavia uusin tavoin. Markkinointi muuttuu entistä asiakaskohtaisemmaksi, vuorovaikutteisemmaksi, yhteisöllisemmäksi ja viihteellisemmäksi. Markkinoijalle muutos tarjoaa suuria haasteita, mutta myös monipuolisia mahdollisuuksia. Kirja kertoo, miten markkinointia johdetaan tehokkaasti digitalisoitumisen aikakauteen. Kirja esittelee tutkimustuloksia ja esimerkkejä siitä, kuinka markkinoija voi vastata interaktiivisen asiakkuuden haasteisiin kehittämällä kilpailu-, kanava- ja asiakkuusstrategioitaan.

Digitaalinen markkinointi

Asiakasomistajahinta
52,40 €

Normaalihinta 61,65 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.