Markkinointi on murroksessa. Internetin, verkkomainonnan, sähköpostin ja mobiilin käyttö ovat rajussa kasvussa. Uusia markkinointikanavia uudenlaisia päätelaitteita, älytuotteita ja hybridimedioita kehittyy nopeasti. Asiakkaat liikkuvat digitaalisessa ympäristössä enemmän kuin uskommekaan ja käyttävät kanavia uusin tavoin. Markkinointi muuttuu entistä asiakaskohtaisemmaksi, vuorovaikutteisemmaksi, yhteisöllisemmäksi ja viihteellisemmäksi. Markkinoijalle muutos tarjoaa suuria haasteita, mutta myös monipuolisia mahdollisuuksia. Kirja kertoo, miten markkinointia johdetaan tehokkaasti digitalisoitumisen aikakauteen. Kirja esittelee tutkimustuloksia ja esimerkkejä siitä, kuinka markkinoija voi vastata interaktiivisen asiakkuuden haasteisiin kehittämällä kilpailu-, kanava- ja asiakkuusstrategioitaan.
Digitaalinen markkinointi
Normaalihinta 61,65 €
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.