Rated 5 out of
5 by
Kotiäiti87 from
Käytännöllinen takki ulkoiluun!Pitää hyvin vettä sekä tuulta. Kuosi on ihana ja helppo pitää puhtaana. On kestänyt hyvin kulutusta metsäleikeissä sekä hiekkalaatikolla. Menee myös siistimpänä takkina. Suosittelen!
Date published: 2014-05-11
Rated 5 out of
5 by
kotiäiti86 from
NättiTakki pitää hyvin tuulta sekä vettä.Olen suositellut takkia tosi monille.Ja erittäin nätti kuviointi
Date published: 2014-10-07
Rated 4 out of
5 by
Epe71 from
Ciraf softshell-takkiTakki muuten erinomainen&sopiva, mutta hihat ovat liian pitkät (joutuu kääntämään). Takin koko 104.
Date published: 2014-09-13
Rated 4 out of
5 by
kyllä from
toimiiTuote vastasi kuvausta ja tuli nopeasti perille
Tyttöjen tuulta ja vettä pitävä softshell-takki pitää lämpimänä pihaleikkien ajan. 100 % polyesteria.
EAN
Ominaisuudet
Malli
252C101425
Mallisto
Ciraf
Materiaali
100% Polyesteri
Kohderyhmä
Tytöt
Väri
Musta
[TAB_Takuu]
Takuu ja huolto
Kaikilla tuotteilla on Suomen lain säädännön mukaisesti vähintään vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja vaihtelee tuoteryhmittäin. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai vikaa, tarkistathan alla olevan listauksen avulla kuinka kyseisen tuotteen kanssa tulisi toimia.
Tavoitteenamme on saada asiakkaalle mahdollisimman nopeasti apua viallisen tuotteen kanssa, joten suosittelemme ensisijaisesti asiakasta olemaan itse yhteydessä huoltoon. Näin asiakas saa suoraan tietoa huollon arvioidusta kestosta, huollon etenemisestä ja muista siihen johtuvista asioista. Asiakasta lähimmän huollon löydät valmistajan kotisivuilta. Asiakas voi aina halutessaan toimittaa tuotteen myös verkkokaupan kautta huoltoon.
Yksityiskohtaisemmat ohjeistukset takuu ja huoltotoimenpiteisiin tuoteryhmittäin löydät alla olevasta linkistä
Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.
1. Asennuspalvelut
Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.
Asennukset tehdään arkisin klo 9 – 21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.
Asennuksiin sisältyy
- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.
Asennuksiin ei sisälly
- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.
Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.
Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.
2. Poiskuljetuspalvelut
Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.
Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.
Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen