Avaimia asiakasläheisyyteen (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 115ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
39,96
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Kädessäsi oleva kirja on suunnattu kaikille palveluliiketoiminnan kehittämisestä ja uudistamisesta kiinnostuneille. Lukija löytää kirjasta tiiviin tietopaketin sellaisista ajankohtaisista teemoista ja nykyaikaisen palveluliiketoiminnan kehittämisen kulmakivistä kuten yhdessä tekeminen, verkostot, arvonluonti ja osaamisen kehittäminen. Kirjassa on pyritty vuoropuheluun teorian ja käytännön välillä, joten kukin kirjan luku sisältää teoreettisemman tiedon lisäksi runsaasti käytännön esimerkkejä sekä pohdintatehtäviä, joiden avulla palveluyritysten johtajat ja asiantuntijat voivat analysoida ja kehittää edelleen omien organisaatioidensa toimintamalleja.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.