Asiakaspalvelun ammattilaiseksi (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 108ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
42,90

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 2 – 4 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 3,95 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Kirjan ensimmäisessä osassa luodaan tietoperusta tavoitteelliseen asiakaspalveluun ja hedelmälliseen toimintaan työyhteisön jäsenenä. Perustana ovat työsuhteen ja työelämän pelisäännöt sekä työyhteisössä toimimisen periaatteet: oman työroolin ja motivaation ymmärtäminen sekä ammatillisen itsetunnon pilarit.

Tässä jaksossa haetaan vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Miten toimin yhteistyökykyisesti osana porukkaa? Mitä työ minulle merkitsee? Millaiset valmiudet minulla on itseni jatkuvaan kehittämiseen?

Toisessa osassa pohditaan asiakaslähtöisen liiketoiminnan lähtökohtia ja käsitteitä sekä tutustutaan erilaisiin palvelukonsepteihin. Asiakaspalveluprosessi käsitellään vaihe vaiheelta painottaen asiakaspalvelun tiivistä yhteyttä yrityksen liiketoimintaan.

Kolmannessa osassa pohditaan, mistä kaikesta palvelun laatu muodostuu. Asiakaskokemuksen tuottaminen pilkotaan konkreettisiksi teoiksi ja herätellään ajatuksia siitä, millaista on hyvä asiakaspalvelu eri kanavissa ja eri tilanteissa.

Harjoitusten avulla oivallutetaan, mikä on asiakaspalvelijana minun paikkani yrityksen toiminnassa: Miten yrityksen määrittämä palvelukonsepti määrittää työtäni ja valintojani? Entä mistä tiedän onnistuneeni?

Kirjassa korostetaan myönteisen asenteen ja motivaation merkitystä vuorovaikutustilanteissa menestymiseen. Kirjassa on voimakas työelämälähtöinen ote. Se sisältää runsaasti esimerkkejä, harjoituksia ja tosielämän caseja sekä tukee opiskelijaa näyttöön valmentautumisessa.

Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.
EAN 9789513773991

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2018
Julkaisuvuosi 2018
Kustantaja Edita
Tekijä, kirjoittaja Flink, Kukka-Maaria, Kerttula, Tinka, Nordling, Anna-Maija, Rautio, Veera
Sivumäärä 168
Painoksen kuvaus 3. uud. p
Kouluaste Ammatillinen koulutus
ISBN-13 9789513773991
YKL 69.3
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Suom. kirja-alan luokitus keskiasteen oppikirjat
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 2 - 4 arkipäivää
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

  1. Asennuspalvelut

    Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

    Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

    Asennuksiin sisältyy

    - Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.

    - Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.

    - Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.

    - Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen.

    Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

    Asennuksiin ei sisälly

    - Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.

    - Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi

    - Kalustemuutokset

    - Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi

    - Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

    Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.
  2. Poiskuljetuspalvelut

    Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu. Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen. Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen.

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske kaikkia toimituksia, lue lisää täältä.

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›

© SOK

Sivukartta
Käyttöehdot

SOK

PL 1
00088 S-RYHMÄ
Y-tunnus 0116323-1

Maksutavat: