Asiakaspalvelun ammattilaiseksi (Pehmeäkantinen kirja)

Asiakaspalvelun ammattilaiseksi is rated 5.0 out of 5 by 3.
Rated 5 out of 5 by from Näppärän kokoinen Tilasin kirjan tyttärelleni. Kirja oli edullisempi,kun muutamassa muussa kaupassa. Oli helppo tilata verkkokaupasta ja toimitus oli suht nopeaa.
Date published: 2017-09-04
Rated 5 out of 5 by from Kaikki sujui hienosti ja nopeasti Hinta oli halvin muihin verrattuna ja toimitus sujui niin kuin luvattiin
Date published: 2017-09-28
Rated 5 out of 5 by from Loistava ! Nopea toimitus! Nopea toimitus ja bonukset päälle .
Date published: 2017-09-03
  • y_2019, m_6, d_24, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_3
  • loc_fi_FI, sid_B9789513770105, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_prisma-fi
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 277ms
  • REVIEWS, PRODUCT
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
41,69

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Asiakaspalvelun ammattilaiseksi on suunniteltu oppimateriaaliksi liiketalouden perustutkinnon Asiakaspalvelun ammatilliseen tutkinnon osaan, ja se soveltuu osin myös ammatillisten yhteisten opintojen työelmätaitojen opetukseen. Kirja soveltuu myös muuhun työelämälähtöiseen asiakaspalvelun koulutukseen.

Kirjassa korostetaan myönteisen asenteen ja motivaation merkitystä vuorovaikutustilanteissa menestymiseen. Oman alan teknisen osaamisen lisäksi asiakaspalvelu on merkonomin keskeinen työelämätaito: olennaista on taito kohdata niin työkaveri kuin asiakas myönteisessä ja rakentavassa hengessä.

Kirjassa on voimakas työelämälähtöinen ote. Se sisältää runsaasti esimerkkejä
harjoituksia ja tosielämän caseja sekä tukee opiskelijaa ammattiosaamisen
näyttöön valmentautumisessa ja oman osaamisen arvioinnissa suhteessa tutkinnon
perusteiden ammattitaitovaatimuksiin.

Kirjan keskeisiä sisältöjä ovat
- asiakaspalvelu työn tekemisen perustaito
- vuorovaikutusosaaminen
- työsuhteen ja työelämän pelisäännöt
- työhyvinvointi ja työturvallisuus
- yritykset ja organisaatiot palveluympäristönä
- kannattavan liiketoiminnan lähtökohdat
- palvelutilanteet ja palvelupolku
- asiakaspalvelun viestintä ja asiakirjat.

Toinen painos sisältää joitakin tarkennuksia, päivityksiä ja muutamia lisätehtäviä ensimmäiseen painokseen verrattuna.

Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.
EAN 9789513770105

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2016
Julkaisuvuosi 2016
Kustantaja Edita
Tekijä, kirjoittaja Flink, Kukka-Maaria, Kerttula, Tinka, Nordling, Anna-Maija, Rautio, Veera
Asiasana asiakaspalvelu, asiakastyö, asiakkaat, liiketalous, osaaminen, palveluammatit, työelämä, työsuhde, työyhteisötaidot
Sivumäärä 146
Painoksen kuvaus 2. uud. p
Kouluaste Ammatillinen koulutus
ISBN-13 9789513770105
YKL 69.3
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Suom. kirja-alan luokitus keskiasteen oppikirjat
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›