Asiakaspalvelu

Tuotteiden saatavuus

Verkkokaupassa on näkyvissä vain sellaiset tuotteet, joita on varastossamme jäljellä. Tuotteen saldotiedon päivittymisessä saattaa esiintyä lyhyt viive. Jos tuotetta ei ole jäljellä ja tuotetiedot ovat vielä näkyvissä verkkokaupassa, verkkokauppa ilmoittaa tuotteen loppumisesta erillisellä ilmoituksella.

Verkkokaupasta voi ostaa (eli siirtää ostoskoriin) vain tuotteita, jotka löytyvät varastosta. Siirtäessäsi tuotetta ostoskoriin sinulle näytetään ilmoitus, jos tuotteita ei löydy haluamaasi määrää. Huomioithan, että toisella asiakkaalla voi olla sama tuote ostoskorissa. Jos kyseessä on viimeinen varastossa oleva tuote, tuote ohjautuu sille tilaukselle, joka maksetaan ensin. Samaan aikaan kyseinen tuote poistuu toisen asiakkaan ostoskorista.


Jos etsimääsi tuotetta tai sävyä ei ole esillä verkkokaupan sivuilla, sitä ei ole sillä hetkellä ostettavissa. Valitettavasti verkkokaupan kautta ei voi ostaa myymälöiden saldolla olevia tuotteita. Huomioithan myös, että myymälöillä saattaa olla omia kampanjoita, jotka eivät vaikuta verkkokaupan hintoihin tai saatavuuteen.

Verkkokaupan valikoima kasvaa jatkuvasti. Voit halutessasi lähettää yhteydenottolomakkeen kautta palautetta, mitä tuotteita toivoisit voivasi verkkokaupasta ostaa. Teemme parhaamme, että saamme asiakkaiden toivomat tuotteet valikoimiimme.

Verkkokaupan sivujen värintoisto riippuu käyttäjän päätelaitteesta ja päätelaitteen asetuksista. Tästä syystä verkkokauppa ei voi taata, että sivuilla esitetty väri tai sävy vastaa tuotteen todellista värisävyä.


Tuoteneuvonta

Verkkokaupan sivuilla asiakkaita palvelee tuoteasiantuntijoita joka arkipäivä klo 9-21 chat-palvelussa. Tuoteasiantuntijoille voit myös lähettää kysymyksen yhteydenottolomakkeen kautta. Tuoteasiantuntijat ovat laajalla asiantuntemuksella varustettuja ammattilaisia ja vastaavat mielellään Prisma verkkokaupan tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.

Sivun alkuun