Asiakaspalvelu

Takuu ja huolto

Kaikilla tuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen tuotevirhevastuu. Takuunalaisilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1-3 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot selviävät tuotetiedoista. Tilausvahvistus toimii verkkokaupan takuutodistuksena ja ilmoittaa tuotekohtaisen takuuajan. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai vikaa, tarkistathan alla olevan listauksen avulla kuinka kyseisen tuotteen kanssa tulisi toimia.

Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.  Tuotteiden takuu- ja huoltoasioissa ota yhteyttä sen Prisman infoon, josta olet ostanut tuotteen. Ole hyvä ja ota tuotteen takuukuitti mukaan.

Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan suoraan yhteyttä tuotteen valmistajaan tai sen maahantuojaan Suomessa huoltopaikan ja –käytännön selvittämiseksi. Useimmissa tapauksissa suora kontaktointi tavarantoimittajaan antaa nopeimman vastauksen huolto- ja takuukysymyksiin. Alta löytyy tietoja tuoteryhmäkohtaisista huoltokäytännöistä.


Pukeutuminen

Ohjeet verkkokaupan palautukseen löydät tästä


Kosmetiikka ja terveystuotteet

Ohjeet verkkokaupan palautukseen löydät tästä


Kodinkoneet

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

Isojen kodinkoneiden osalta suosittelemme aina olemaan yhteydessä tuotteen valmistajan valtuuttamaan huoltoon. Huollosta tehdään päätös vian takuunalaisuudesta. Huoltopaikkojen yhteystiedot löydät valmistajan kotisivuilta.
 

Viihde-elektroniikka

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.


Mobiililaitteet

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.
 

Tietokoneet

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

 

Kamerat

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

 

Lelut ja kirjat

Ohjeet verkkokaupan palautukseen löydät tästä

 

Urheiluvälineet

Suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

 

Koti ja puutarha

Ohjeet verkkokaupan palautukseen löydät tästä

Grillien ja elektronisten laitteiden kohdalla, suosittelemme aina olemaan yhteydessä ensisijaisesti tuotteen valmistajaan. Valmistajalla on laitteista paras tietotaito ja näin saat vastaukset ongelmiisi nopeimmalla aikataululla. Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, jolloin toimittamalla laitteen huoltoon itse saat mahdollisimman pikaisesti laitteen huollettuna takaisin. Olethan aina ensisijaisesti yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

 

Takuukuittipalvelu

S-Etukortillasi kirjatut takuun sisältävät ostot siirtyvät aina automaattisesti Omalle S-kanavalle. Takuukuittisi on näin listattuna yhteen paikkaan, josta ne on helppo poimia ja halutessasi myös tulostaa muutamalla klikkauksella. Tällä hetkellä mukana palvelussa ovat Prisma, Sokos, Emotion, Kodin Terra, S-market ja Sale. Takuukuitteja ei vielä toistaiseksi kerry verkkokaupoista tehdyistä ostoista.

Lisätietoja https://www.s-kanava.fi/web/s/takuukuitit

 

Sivun alkuun
Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›