Asiakaslähtöinen myynti (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 149ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
40,14
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Hyvän myyjän tärkein yksittäinen ominaisuus on kyky kommunikoida tehokkaasti asiakkaan kanssa ja ymmärtää asiakkaan ostoprosessi. Tämä tarkoittaa kahdensuuntaista keskustelua, dialogia, joka johtaa asiakastyytyväisyyteen ja sitä kautta myyjäyrityksen kasvaviin myyntituottoihin. Tuotteiden muistuttaessa toisiaan yhä enemmän palveluilla voidaan erottautua kilpailijoista. Siksi tässä kirjassa on tarkasteltu palvelukokonaisuuksia, palvelupaketteja ja palvelujen laadun muodostumista myynnissä.

Myynnin esimiesten tulee hallita strategia-asiat, jotta he voivat johtaa myyntityötä ammattitaitoisesti. Kirjassa paneudutaan myös markkinointistrategioihin siltä osin kuin niillä on merkitystä myyntiprosessin onnistumiselle. Myyntityön tavoitteena on oikeiden kohderyhmien tavoittaminen, tyytyväiset asiakkaat, pitkäaikaiset asiakassuhteet, toistuvat kaupat ja hyvät suositukset asiakkaalta toiselle.

Kirjan kirjoittaja Erkki Leppänen on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Hänellä on myös B.Sc -tutkinto yrityksen taloustieteissä Yhdysvalloista. Ulkomailla hän on työskennellyt kansainvälisten yritysten myynti- ja markkinointitehtävissä. Suomessa Erkki Leppänen on toiminut sekä yrityskonsulttina että markkinoinnin ja rahoituksen opettajana kauppaoppilaitoksessa Espoossa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.