Asenne ja osaaminen kohdalleen Vaasan vanhustyössä (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 245ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
34,87

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Valtakunnallisen suuntauksen mukaisesti Vaasan koti- ja laitoshoidossa siirrytään asiakaslähtöiseen ja toimintakykyä edistävään työskentelytapaan.

Vaasan kaupunki päätti 26.5.2010 sosiaali- ja terveyslautakunnan päätöksellä hankkia työskentelytavan muuttamiseksi Vaasan ammattikorkeakoulun sosiaali- ja terveysalan yksiköltä laajan, koko koti- ja laitoshoidon henkilöstöä koskevan kolmivuotisen muutoskoulutuksen. Koulutus koski yhteensä noin 800 koti- ja laitoshoidon hoitohenkilöä ja esimiestä. Näistä Vaasan kaupungin koti- ja laitoshoidon henkilöstö muodosti pääosan, mutta koulutukseen osallistuivat lisäksi Laihian yhteistoiminta-alueen vuodeosastot, kotisairaanhoito sekä Laihian kunnan kotipalvelu, asumispalvelu ja vanhainkoti. Laihialta koulutukseen osallistui noin 100 työntekijää.

Koulutuksen tehtävänä oli saada työntekijät omaksumaan muutoksen tavoite ja sisältö sekä ymmärtämään muutoksen merkitys omassa työssä. Asiakaslähtöisen ja toimintakykyä edistävän työotteen omaksuminen edellyttää aikaisempien työtapojen kriittistä uudelleenarviointia, työntekijän omien asenteiden ja arvojen, ajattelun ja kiinnostuksen kehittymistä sekä moniammatillisen työn organisointia. Esimiestyön ja johtamisen uudistuminen on osa työskentelytavan muutosta.
EAN 9789525784213

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2014
Julkaisuvuosi 2014
Alanimeke raportti muutoskoulutuksesta vuosina 2010-2013
Kustantaja Vaasan ammattikorkekoulu
Toimittaja Hakala, Paula, Nurmi, Regina
Sivumäärä 70
Asiasana asiakaslähtöisyys, henkilöstökoulutus, kotihoito, laitoshoito, toimintamallit, työntekijät, täydennyskoulutus, vanhuspalvelut, vanhustenhuolto, vanhustyö
ISBN-13 9789525784213
YKL 37.232
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›