50 keissiä asiakaspalvelusta (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 140ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
38,27
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua?

50 keissiä asiakaspalvelusta -kirjassa käydään läpi puolensataa suomalaista asiakaspalvelutilannetta, -toimintamallia ja -strategiaa. Kirjan tarinoiden ja esimerkkien avulla pystyt poimimaan rusinat pullasta, eikä kaikkea tarvitse kokeilla kantapään kautta.

Kirjassa on esimerkkejä sekä tunnetuilta brändeiltä että pienemmiltä toimijoilta. Jokainen keissi on skaalattavissa tai sovellettavissa laajemminkin, joten kirja tarjoaa 50 vinkkiä yrityksen oman asiakaspalvelun kehittämiseen - olipa se sisäistä tai ulkoista asiakaspalvelua.

Kirja istuu erityisesti asiakaskokemusjohtajien, asiakaspalvelupäälliköiden ja yksityisyrittäjien käteen.

50 keissiä -kirjasarja tarjoilee suomalaisia tapauskuvauksia ja haastatteluita eri teemoista. Seuraavaksi sarjassa ilmestyy 50 keissiä palkitsemisesta ja motivaatiosta.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.